Cum a scapat Penny Arcade de reclame…

de: Alexandru Puiu
16 08. 2012

Intr-o turnura de evenimente interesanta, un proiect de pe Kickstarter a reusit sa elimine toate reclamele de pe prima pagina a site-ului Penny Arcade.

Penny Arcade este o serie de benzi desenate online, specializata pe cultura jocurilor video. Aceasta a fost creat de doi indivizi care, printre altele, posteaza foarte des continut pe blogul site-ului.

Un nou proiect pe Kickstarter a fost creat cu scopul de a scapa site-ul de reclame. Cu mai multe targeturi de surprins, cu diferite efecte, in final sau strans 525.000 dolari cu 6 minute inainte de expirarea timpului. Astfel, timp de  1 an de zile prima pagina a site-ului va fi lipsita de reclame. Ca de fiecare data, nu au lipsit donatii foarte mari de 10.000 dolari pentru o intalnire cu creatorii site-ului, Jerry Holkins si Mike Krahulik sau de 7500 dolari pentru o vizita la campusul companiei de o zi in care veti angajat temporar. Krahulik s-a bucurat atat de mult in cat a  postat imediat pe Twitter ca vor finaliza si o oferta pe care si-o propusesera daca ajungeau la 550.000 dolari – o banda desenata intitulata Lockouts.

Desi un astfel de eveniment poate fi perceput cu usurinta ca fiind negativ si o sursa de imbogatire rapida pentru dezvoltatorii site-ului, realitatea este cu totul alta. In acest caz de de exemplu,  banii au venit de la vizitatori frecventi ai site-ului care au optat sa acceseze un website fara nici un fel de reclama macar pe prima pagina daca nu si pe toate celelalte.